Dagarna tickar på .

I söndags tog jag Iza och Agaton med mig på LC/Rakbane Träningen i Bröndome.
Agaton som fortfarande är lite svullen fick bara vara social.
Och Iza fick köra en raksträcka.
 
 
 
Iza var lite ofokuserad då jag fick hjälp att släppa henne just för att kunna fota.
Hon är extremt mammig just nu ... nyligen löpt och syrran Idun som är dräktig.
Så jag körde bara ett lopp på henne men hon var nöjd.. hittade både luren och sin matte i slutet.
 
----------------------------
 
Och dagarna tickar nedåt för Idun.   I går 16/3 var hon i dygn 52 och har det lite tungt nu.
Men vi måste ju gå våra dagliga promenader ändå. Bara hon och jag.. det går inte direkt snabbt ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0