Ringträning!

I dag hade jag äntligen fått bokat in mig och hundarna på ringträning ute i Hisingen.
 
Kom ditt som vanligt lite tidigare och spanade in stället.
 
Sedan var det dax.. tog Agaton först .
Det han och jag behöver träna på ... och speciellt han är möte med domaren. 
Vi började mest med att bara gå runt och gå förbi och kommer göra det nästa gång med.
Så vi tränade i 30 min och han var helt slut efteråt.

 
Sedan tog jag in Iza.. oj hjälp vilken iver och nyfikenhet och godis sug. 
Vi gick runt och grejade och när det var vår tur framme vid spegeln så fick hon syn på sig själv.
Jag tror hon blev väldigt förtjust i Iza´n som var på andra sidan .. gjorde lekinviter och buffade .. öronen stod rätt ut och hon speglade sig själv.
Återupprepade det flera gånger.
 

otroligt söt var hon i jalla fall.
 
Sedan var det Iduns tur.
Hon var mest ute efter godis och vi travade lite och hade skoj.
Hon var så lycklig att få vara med men att träna stå var lite tråkigt .. men vi kämpar på .
 
Sedan var jag figurant och köttbulletant. Uppenbarligen en bra Godis tant ..
 
Så nu är dagarna för ringträning inbokat och vi kämpar på .. fick många nyttiga och bra tips..
Saker och ting jag inte tänkt på innan ...
 
 
 
Nu sover hundarna djupt :)
 
Tack Lotta och övrigt gäng ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0