Mycket har hänt!

Det händer så mycket att jag knappt har tid att sitta vid datan med uppdateringar.
 
Efter Sjöbo (som ni kan läsa om i blogg inlägg innan)
 

Så var vi i Lycke, jag hade Iriz (blå), Iza (röd) och Idun (röd) med.
Alla 3 sprang bra i lopp 1 och i lopp 2 men till lopp 2 blev Idun ensam och ja då blev hon i från körd av luren. Vilket resulterar i för låga poäng.

Iza gjorde som Iza gör .. 1:a med BIR medan Iriz överraskade riktigt bra i dag blev 2:a med 2 mycket bra lopp

----------------------
 
Varit i Trögstad på LC prov. hade bara med Iza och Idun
 
 
Iza (blå) blev 1:a BIR medan Idun (röd) sprang riktigt bra men fick för låga poäng i omgång 2.
 
------------------------------
 
Sedan var det dags för Bråviken och jag hade denna gången bara Iza & Idun med (Iriz var med som stödhund i fall Idun skulle bli själv) .  Men det fanns en ny varg på banan (kanon skoj)
 
Idun gjorde bort sig genom att gena och fick 6 poäng för lite för att starta till lopp2 men Iza sprang som bara den i både lopp 1 + 2 .
Dock i andra loppet blev hon blockerad av den andra hunden så hon beslutade sig för att gena lite.. det straffade sig med att hon fick lite för låga poäng men hon blev 1:a ändå.
 

Nu tar vi en liten Pause från LC då det har gått i:ett .
------------------
 
I Söndags (i går) var det våran första Svenska utställning.
Jag hade bara med Iza i bruksklass för domare: A E.

Det gick som jag hade trott :)

Iza skötte sig kanon medan Idun bara sov.. (snygg sällskapsdam)
 
Se Dk No LCCH Dragon Light´s Silver Tistel
EXC 1 CK opl. i BT
 
Jag får vara nöjd med det lilla.
 
-------------------
 
I dag gällde det bara att rensa kropp och själ. En regnig men alldeles underbar  promenad i skogen.
 
 
 
Resten av alla kort kommer komma upp på hemsidan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0