På äventyr!

Jag har länge gått och funderat på de gamla ridvägarna som jag red på som barn om de fanns kvar och om de var "lätt" att ta sig till sjön.

Så de var dax för ett äventyr. Körde upp och ställde bilen vid bommen och började gå.

Det var en mycket fin grusväg hela biten (som jag mindes det)
 


 
Efter en stund kom vi fram till sjön (Nordsjön)
Tjejerna doppade tassarna och ja Idun var väl inte direkt nöjd med mattes knepiga påhitt att gå hela vägen ditt.
 
 
 

Men Iza tog allt med ro och hade skoj och försökte bjuda syster yster på lek.

Men efter en stund var det dax att bege sig tillbaka till bilen och hem. Mycket till Iduns stora glädje.
 
 
Hit kommer jag bege mig igen .. kankse ta med fika och ha det mysigt.
Nackdelen är att man får se upp för hästar då det ligger ganska mycket stall i närheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0