Brattåsskogen

Då allt är så galet innan jul och i dag så är vädret inte något att hurra för så jag beslutade att ta pause i från julhandling och förberedelser och tog hundarna med mig upp i Brattåsskogen.
Länge sedan man var där nu och allt såg ut som vanligt.
 
Jag tog trippen upp på Brattåsberget för att se ut över Kållered, där uppe insåg jag snabbt att det  är koppeltvång på hundarna då Iza försökte lura ner Agaton vid ena sidan och jag skulle antagligen dö av hjärtattack om hon lyckades.
 
Efter en stunds beskådning så gick vi genom hela Brattåsskogen och tog den "korta" rundan... vi sparar den långa till Julafton .
Hade med kameran och exprimenterade med olika inställningar och fast vädret var grått och trist så är jag ganska nöjd med vad jag åstakom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0