Lite uppdateringar

Tiden efter mors död har varit ganska hanterbar, jag tror genom en snabb begravning som var helt i mors stil så kunde vi alla inrikta oss på att ta vardagen.
 
Jag spenderade 1 vecka på Gotland .. som du kan läsa om på hemsidan  ---> http://dragonlights.se/gotland2013.html
 
Sedan har 
Zimson (SeUch DkUch Dragon Light´s Stormhatt) tagit sina championat titlar
Grattis till Anna & Micke på Teamloads kennel
 
Idun (SeUch DkUch Dragon Light´s Skogs Stjärna) har också tagit sina championat titlar.
Tusen tack Elin för hjälpen med det sista då jag knappt  kunde  gå.
 
 Gandalf (Dragon Light´s Spetshagtorn) har tagit 2 CERT och nu åter står det bara 1 innan han kan titulera sig SeUch. -Grattis Malin (bild kommer senare)
 
Iza (Dk,No,Se LCCH Dragon Light´s Silver Tistel) har gjort det ingen annan varghund i Norden har gjort innan (vet ej hur det är i Finland) ta 3 LC Championat titlar under 1 säsong och bli BIF (=Best In Field) 2 ggr.

Mamma Lava (SeUch Sv-10 Dragon Light´s Trollhassel) har varit extremt återhållsamt utställt i år då hon har tröttnat lite. Efter Gimo utställningen där hon började markera i ringen och fick ett KEP har jag valt att nu är hon pensionär. Hon är dock över 6 år och det finns annat att göra än springa runt i ringen.

Livet går vidare och alla planer också.
 

 
Iriz (Dragon Light´s Ice Crystal) kommer att paras med Zimson så fort hon börjar löpa.
Jag tror stenhårt på denna kombinationen och 1 valp skall behållas (dock på foder)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0