Den 24 okt

Får man bjuda lite på sig själv och ge er ett gott skratt ?
 
I dag under min långa skogspromenad på vägen hem så beslutade jag att gå en annan väg för att undvika att bli dyblöt.
Snabbt och lätt genade jag  genom skogen, hundarna var med. Kom till en ganska stor bäck med rejäla stenar i mitten som gör att man kan ta sig över .
Platsade hundarna bara för att de inte skulle "hjälpa" matte över.
Började gå över och kom till mitten och snubblar till (hur är en liten gåta) och drattar i bäcken.
Första reaktionen var KAMERAN andra var Jäklar vad kallt och tredje Va fasiken hände.
Där står ja i bäcken och skrattar åt mig själv medan hundarna som självklart kom till mattes undsättning där i bäcken.
Tur att detta skedde på i slutet av promenaden och inte i mitten eller början. Kan lugnt säga att det var gott att komma hem , duscha och byta kläder.
Ha en bra dag hoppas jag förgyllde din dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0