MY DOG x 2 Göteborg

Årets förtsa utställningar gick av stapeln i Hjärtat av Göteborg.
 
I år blev det lite kris då min gode vän och handler till Idun blev magsjuk.
Men det fixade sig till slut och jag är evigt tacksam för all hjälp.
 
130103 Domare: B-Blid Von Schedvin
 
I dag hade jag sällskap av W. det var skoj. Tack för sällskapet.
 
 
Mina båda flickor
Iza (Dragon Light´s Silver Tistel) & Idun (Dragon Light´s Skogs Stjärna) 

 
Idun (Dragon Light´s Skogs Stjärna) Exc 1 CK  dock opl. i BT.
Tack Carina för hjälpen.

Iza (Dragon Light´s Silver Tistel)  fick också Exc 2 men inget CK.
 
130104 Domare: Mari Gadolin

I dag kom jag själv till platsen, i garaget höll jag på att köra över en lösspringade flatte, det var väldigt nära.
Iza var skitsur i dag och fräste värre än värst medan Idun tog det med ro, jag tror hon mest vill hem och sova.
 
 
Iza (Dragon Light´s Silver Tistel) Exc 1 CK dock opl. i BT.
 
Idun (Dragon Light´s Skogs Stjärna) fick ett VG  vissad av Linnea , Tack för hjälpen.
 
 
 
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0