Gott Nytt och Välkommen 2013.

I går var sista dagen för år 2012 och det var ganska skönt att bli av med det året då det har varit sedan Juli väldigt turbelent och smått kaostiskt men ändå glädjefyllt både här och där.

Jag var bortbjuden med hundarna men valde att stanna hemma, vilket jag tror vad det absolut bästa.
 

Kort på hundarna kl 06.00

Jag och far var inne hos mor sedan åt vi en god middag och hade det lugnt, jag försökte rasta av hundarna tidigt men här har de varit helt galna med smällare och raketer.
Vilket gjorde Lava lite orolig men hon fick vara med oss ute i vardagsrummet då gick det bättre.
 
Fokusering på chipsen eller vad tror du ?
De små var inte så brydda utan satt i hallen och ville också komma in.
 

De började vid 19.00 sedan brassade de bara på och vid tolv tiden tog de fram BOMBERNA.
Fy tusan alltså att de ens orkar och kan med att slänga bort så mycket pengar och förstöra för så mycket folk och skrämma så mycket djur, man kan ju alltid hoppas att de är ute och plockar upp all skit som de har orsakat med sina raketer. (men det tror jag föga)
De är konstigt du får inte köra bil berusad men du får stå dyngrak och skjuta upp farliga saker...
Men nu är det 1 år kvar innan näsat penga uppbränning...
 
----------------------------
 
Nu siktar vi in oss på 2013.
Där är det en hel del som är inplanerat!
 
Jag ska ta en sista kull på Lava (SeUch Sv-10 Dragon Light´s Trollhassel) med en underbar hane,
 
 
Åka på en del utställningar och självklart GOTLAND sedan blir det STOR satsning på Lure Cursing.
samt Iza, Idun och Zimson ska Hd röntgas mm.
 
 
Välkommen 2013 :)  Jag är redo är ni ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0