God Jul & Gott Nytt år

Först hade jag tänkt skriva en krönika men detta året har varit så händelserikt både på det negativa och positiva planen så jag beslutade att låta det vara och ta nya tag till 2014 där 2 valpkullar är planerade och en mängd andra roliga aktiviteter är inplanerade!

Nu med 4 dagar kvar till jul så önskar jag alla vänner nya som gamla och alla tilltänkta
En riktig God Jul & Gott Nytt år .




At first I had thought about writing a chronicle but this year has been so eventful in both the negative and positive plan so I decided to let it be and trying again to 2014 where two litters are planned and a host of other fun activities are planned!

Now with four days left until Christmas, I wish all friends old and new and all proposed
A real Merry Christmas & Happy New year. !

Kommentarer
Postat av: Erica

God Jul och Gott Nytt År!

Svar: Gott nytt och god jul till dig med
kenneldragonlights.blogg.se

2013-12-28 @ 06:48:28
URL: http://senapshund.se
Postat av: Johanna

Åh har alltid velat ha en irländsk varghund. Däremot är jag allergisk emot en del olika hundraser. Min syster har en blandras och den tål jag samt har jag en softis som jag tål samt min kompis hund som är en pumi. Vet du om någon som har haft allergi med klarat av en irländsk varghund? Känner ju tyvärr ingen varghund så har aldrig fått stoppar ner huvudet i pälsen och luktat. För att se om jag reagerar på hunden :(

2013-12-29 @ 02:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0