I bland faller saker och ting på plats medan vissa saker blir olösta


Sedan jag då?....jo har har beslutat att ta tag i min vikt....igen.
Denna ständiga plåga, det gick ju så bra förra året men så förlorade jag både Helge och Sota, så all lust bara försvann.
Men nu tar jag nya tag.
Och redan har jag tappat 2 kg bara på 1 vecka.
Jag äter normalt, inga stora portioner men jag äter både ris, pasta och potatis dock i mindre portioner.
Men mer grönt och frukt, dricker vatten som alltid.
INGET GODIS inte ens en endaste chockladbit.

Hurra för mig !!

---------------

Och den sista biten som blir olöst eller vad man nu kan säga.
Jag beställer ju foder via en viss leverantör, och nu i omgångar har det varit strul.
Förra gången fick jag för lite säckar. denna gången har lasten "försvunnit"
Chaffören påstår att han var hos mig i fredags ...jag var hemma hela fredagen, vi hade besök från Norge, det enda som kom var mina regntäcken.
Så i går efter ha skällt ut 3 personer så fick jag veta att fodret kommer på torsdag (i dag) eller på fredag.
Och det blir gratis... öh självklart de ska vara gratis det är inte jag som har strulat till det.
Men men ...
Så i morse blir jag uppringd av leverantören nr 2 kl 08.00 och ja det blir en lång diskution och han menar att jag måste ju ha godkännande från Kundtjänst att få det gratis ut.. Vilket jag har sa jag har och berättade om telefonsamtalen i går..
Först käftade han emot sedan så blev det tyst i luren för att sedan säga.. Öh ja jag ser det här. du har fått det godkännt...
Efter det så hade han bråttom att lägga på.. Vart är ursäkten och vart fasiken är mitt foder ?
Mailade leverantören med KLAGOMÅL och de lovade att återkomma kl 12.

Funderar allvarligt på att byta leverantör så här kan jag inte ha det, det ska ju inte vara jakt på foder varje gång och de lovar via sin hemsida fri hemkörning innom 2-3 dagar.!  *mutter*

Ska bli spännande och se om det kommer något i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0