Kennelträff den 17 Mars & Spårdag den 24 Mars

Vad tar veckorna vägen och all ork.

Lördagen den 17 Mars så samlades vi ett litet gäng med 10 vargar alla från mig.


Saga, Hera, Helge, Idun, Wigge, Lovis, Iza, Luna, Lava & Iriz

Som alltid är det skoj att träffa "mina" små igen och allt folk, vi gick igenom trimning, la spår , grillade, valparna lekte vilda lekar och så hade vi det allmänt kanonskoj.
Tack alla som kom och var med.
Planer för Kennelträff nr 2 är redan i gång.

Lördagen den 24 Mars.
En liten varghundspårdag blev det.
Som alltid när jag träffar Elin & Christoffer så får hundarna leka av sig först och alla 5 hade skoj.


Blev spår åt alla hundar i dag, jag la Wigges, Iza & Iduns medan Elin la Lavas & Iriz.

Sedan grilalde vi och hade det jätte trevligt innan vi gick våra spår. Idun är en klocka som sin underbara mor .. med det menar jag att de båda klarade sina spår galant medan min lilla Iza .... ja hon är liten vimsa nr 2.
Hon har så bråttom och vandrar i väg många gånger utan att ha koll på vart hon ska.. men efter en liten lov så hittade hon rätt.
Även Wigge & Iriz klarade sina spår galant.
Och folk säger att varghundar inte kan.. *fnys* de har uppenbart inet träffat drakarna .
Efter 7 timmar i skogen så kom vi äntligen hem och är i dag helt färdiga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0