5 Juni.

I går släppte jag av mor vid Centralen det var hennes årliga resa till Norge som var på gång och denna gången ska hon vara borta i 1½ månad. Det är alltid vemodigt att säga adjö eller på återseende men hon behöver det.

Lite rastlös blev jag så först var det gymmet sedan tog jag med hundarna upp till Ishallens fotbollsolan i hop om att kankse få till lite trimning.
Men vädret var så ostadigt att tjejerna i stället fick rasa av sig.
först ut som alltid är Lava men denna gången fick hon även leka med Idun som verkligen behövde det,.





Energin bara sprutade ur dem men skoj hade de.
Och självklart var det Izas tur efteråt och där sprutade verkligen energin ur henne, hon fick leka ensam med bara mig och bollen.





Precis efter deras springlek så mörknade det 



När det precis bröt ut i regn så tog vi en promenad in i skogen för att komma undan från det värsta. 
Tjejerna gick så lugn och var så lyhörda att det var en fröjd. 
Efter 1½ timme så var vi äntligen hemma. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0