Snön håller oss i sitt grep

Visst är det skoj med snö men den är lite sen tycker jag.
Valparna tycker det är kanonskoj, de tjaffsar och håller på i bland som i dag så blev jag arg på dem eftersom de retar gallfeber på varandra... det är en av de stora nakdelarna med 2 tjejer ur samma kull..



Men men de kommer snart över det hoppas jag.

Lava har haft sina huliganryck men mest går hon och myser.



Hon har förändrats så mycket.. inte till det negativa utan till det bättre. ♥
Men jag tror hon saknar Sota i bland. Jag vet att jag gör det i jalla fall.

Små tjejerna följer sin mor vart hon än går, de äslakr att följa henne in i skogen och gå på äventyr.



Nu hoppas jag denna vintriga greppet försvinner snart och våren kommer med stormsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0