Mycket har hänt här hemma

Började på mitt nya jobb för 3 veckor sedan och ja självklart gick jag och blev sjuk.
Så det var bara att ringa båda jobben sedan bädda ner sig och sova bort en hel dag.



Iza har haft en del tråkiga dagar nu och bevisat det genom att hoppa över vår höga grind när mor kommed glass och nässpray som är den förkyldes bästa vän.
Utan nässpray hade jag nog ännu legat i sängen och under täcket.

Lava har haft superkoll på de små från sängen som hon valde att dela med mig nu när jag frös så. (tror hon var mest nöjd med beslutet)



Idun är fortfraande den coola av dem men jag har sett att det krypt lite i kroppen på henne av tråkighet.

Men nu är jag på bättringsvägen och ska i dag ta mig i lugn och ro upp i skogen med hundarna och ta en promenad.
Det blev inget i skogen, jag var helt slut efter bäddat rent i sängen, det blev lek på fotbollsplanen bakom huset i stället.
och de små hade så mycket energi att deras vilda blev vild.
Som tur är blir dte mycket goda vänner efteråt.



Nu ska jag krypa ner i sängen igen och vila. Blev lite yr och andfådd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0