Japp vi är här !

Först ut är helgen som var.

25/2 Lördag:
Ännu en utställning men denna gången en inoffare i Sätila. Hade med Elin med Iriz och Idun samt Iza.
I dag var det den stora dagen för Idun att ställa ut. Vi har enbart tränat på hennes trav så det fick gå som det går.

Elin har tagit över handlingen av Idun och ja jag e mycket nöjd med det, Elin är mjuk i handen (efter ha ställt Sota så mycket så) och hon stressar inte även om hon ställer snabbt och gör allt rättvist för domaren och det är vilket Idun behöver.


Idun (Dragon Light´s Skogs Stjärna) 2 HP i valpklass 

Jag ställde yrvädret Iza .. som är en mycket rolig tjej att ställa, det gäller att inte släppa på minsta regel ;-) 


Iza (Dragon Light´s Silver Tistel) 1 HP BIM-Valp 

Efter pojkarna så ställde Elin även sin egna tik Iriz... haha i dag var fröken en krutbunke. stå still kunde hon men inte trava.. hon gjorde hopsasteg och rejsade.. någon mer lycklig tjej får man leta efter!


Iriz (Dragon Light´s Ice Crystal) 1

Som alltid har vi skoj.

I dag (Tisdag 28/2) så var det kanske inte lika skoj som i lördags.
fick svar på min lägenhet... fick den inte .. menb men detta betyder inet att jag ger upp bara att jag blir kvar en stund till.
Bilen är besiktad med 3 "enkla" fel... men det innebär lite hål i fickan.

Men men man får ta det för vad det är ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0