Oj redan Ausgusti

Ja dagarna bara rusar på och snart är det dax att åka till den underbara Ön Gotland (bara 21 dagar kvar innan vi åker)
 
 
I år och i framtiden blir det dock utan min älskade Sota.
 
Kommer kännas konstigt men jag vet att i anden är hon alltid med mig.
Hennes lilla huligan dotter Iriz kommer ju vara med så en del av henne är ju där och gör läget osäkert!.
 
Att trimma Idun är inte det enklaste här i livet, där har du en hund som anser att trimning är ett onödigt ont och man ska se ut som en raggig huligan.
Så jag fick be mor om hjälp och ja det blev som det blev.

Iza är verkligen tvärtemot, står lugnt och njuter medan jag pysslar med henne.. så min lilla kaosgudinna är bra på något. *haha*
 
Lava däremot plockade jag 1½ kasse full med hår.. gisses vad päls hon hade och än är jag inte 100% nöjd.
Men vacker blev hon....som alltid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0