Uj vad det sker saker..

Oj oj vilka veckor de har varit .

Den 16 Okt så var jag på Utställning i Vallentuna SVVK/Ö med mig fanns även Elin L. och Iriz (som alltid ♥ )

Vi var 6 st samlade från Drakarna ...


Dragon Light´s Spetshagtorn "Gandalf" 1 HP BIM-BABY


Dragon Light´s Stormhatt "Zimson" 2 HP


Dragon Light´s Silver Tistel "Iza" 1 HP BIR-BABY
dock opl. i BIS men vad gör det hon hade skoj och skötte sig !

Se uch Sv-10 Dragon Light´s Tantalos VG...


Dragon Light´s Ice Crystal "Iriz" Exc 2

 
Se uch SV-10 Dragon Light´s Trollhassel "Lava" gjorde come back med bravur.
Exc 1 CK BT 2.

Som alltid har vi skoj när vi samlas...men det blev lång körning hem.

Den 23 Okt var det dax för en ny utställning dock denna gången närmare hem -Laholm-


Dragon Light´s Silver Tistel "Iza" 1 HP BIR-VALP BIG 2

Dagen till ära  var Idun & Iriz med som sällskap, de var skoj att se Iriz så vuxen ♥ inte ett ljud sa hon,
valparna klev på henne och låg på henne och hon bara tog det som en riktig madam.


Dragon Light´s Skogs Stjärna "Idun"
Väldigt bakhög och ranglig, hon växer lite hippsan som hoppsan just nu .. bara att ha lite is i magen.


Mina 3 flickor på I ♥

Den 25 Okt var jag hos läkaren för att kolla vad vi ska göra åt min vänsterhand som jag har problem med, det blev operation dagen efter.
Jag hann inte ens tänka utan vips var det gjort.. så nu e jag sjukskriven i 5 veckor om 2 ska stygnen tas bort.
Men kenneträffen blir av ändå ... ni kommer inte så lätt undan *hahaha*
LÖRDAG DEN 29 OKT.
 KL 11.00 VÄTTLEFJÄLLS PARKERING.



TUSEN TACK ELIN L. För alla kort och att du hänger med både hit och dit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0