Med tungt hjärta..

De är med tungt hjärta jag förbereder mig inför denna veckan.
Sotas provsvar har kommit och de var inte bra, njurarna är på väg att lägga av.
På onsdag kommer hon få vandra vidare och lämna mig och Lava ensam kvar, att försöka gå vidare.
Just nu känns det som att jag kommer gå sönder så fort jag tänker på det.
Min älskade underbara vackra Sota kommer bara bli 5 år och 3 månader.
Jag som trodde att jag skulle få ha henne livet ut.


2006



2007


2008


2009


2010


2011

Sota har alltid varit vänligheten själv, den som har stöttat och hjälpt andra.
det finns inte ord som jag kan beskriva henne med.
Hon är verkligen en hund som man måste uppleva. ♥


Sota med sin dotter Iriz -2010-


Sota med sin dotter Iriz -2010-


Sota & Helga -2010-


Sota & Lava -2010- En av de många ligga nära bilderna


Sota med Iza & Idun -2011-

Sota var även en av de störtsa tjuverna, inet så som Lava som tar utan hon smög sig på de stackars ovetande bytet.


Kakmonster!


Jag & Sota på Högklint /Gotland -2011- våran sista sommar.

Jag kommer sakna och älska dig för evigt!
Helga väntar på dig vid regnbågens slut!

I ONLY WANTED YOU!
They say memories are golden
well, maybe that is true
I never wanted memories
I only wanted you.

A million times I needed you
A million times I cried
If love alone could have saved you
You never would have died.

In life I loved you dearly
In death I love you still
In my heart you hold a place
No one could ever fill.

If tears could build a stairway
and heartache make a lane
I`d walk the path to haven
and bring you back again.

Our family chain is broken
and nothing seems the same
but as GOD calls us one by one
the CHAIN will link again.



Kommentarer
Postat av: Elin

Många minnen lämnar hon efter sig och vi kommer absolut inte glömma denna mycket speciella hund.

Många kramar till dig och jag vet Sanna att du är otroligt stark även fast du inte känner dig de.

2011-10-03 @ 17:56:55
URL: http://www.varghund.com
Postat av: Christer

Det är med en tår i ögat som jag läser och ser på bilderna. Underbara Sota som jag bara föll för första gången vi träffades.

Kram till er båda.

2011-10-03 @ 21:42:53
URL: http://igorvarghund.wordpress.com/
Postat av: Kajsa

Så oerhört sorgligt. Känner verkligen med dig.

2011-10-04 @ 03:30:55
Postat av: eva, göran, caroline, alexander och daniel

Tårarna rinner här, det är så gräsligt.



Kram på dig Sanna, och mor o far.

2011-10-06 @ 19:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0