Vi ser frammåt!!

Värsta chocken har lagt sig.
Men saknaden och sorgen finns kvar .
Vi kommer alltid minnas Helga. och hennes stora påhitt.
Dessa dagarna efter hennes plötsliga bortgång har varit så tomma, att hon tog så stor plats kunde man inte riktigt förreställa sig.
Ingen som bär på fällar, kommer och pratar med en, knör upp en fäll i näsan och vill byte till sig ens kudde.



Den som har tagit Helgas bortgång hårdast är nog Sota av hundarna,  hon är väldigt flock bunden och blir orolig när flocken splittras.
Hon och Helga hade ju en väldigt speciell relation..



Medan Lava är fullt upptagen med sig själv och sin växande mage men jag tror hon saknar henne.

Vi ser frammåt det är det Helga hade velat!

Lava blir rundare om magen och i går la jag ut annonser. Vill ju hitta rätt folk till denna kullen.
Beslutade att kullen ska börja på bokstaven B.
Jag ser verkligen framemot detta, jag har tagit ut extra lång semester och jag har god hjälp av mor.
Nästa vecka ska jag ta upp valplådan så Lava kan inspektera den i lugn och ro.



Men nu ser vi frammåt!!!

Kommentarer
Postat av: Mia Sjödahl

Hej Sanna. Du skriver så fint. Både tårar och skratt kommer fram. Det är så roligt att följa din blogg och läsa hundarnas upptåg o dina tankar. Ser fram emot de små bebisarna. Man önskar att man hade haft plats till en till. :) Vill bara tala om att du har varit till så stor hjälp för mig så är det nånting så hojta gärna till.

tankar// mia och stina

2011-05-20 @ 23:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0