Uppdatering från dagens vett.besök..

I dag hade jag ett långt samtal med min vett om Helga och hennes "sjukdom".
Och vi är på samma våglångd.

Kollade ögonen och resultatet blev FRI från PRA och andra ögonsjukdomar.. Helga har vackra fina ögon.
Även om hon nu är för ung för att det verkliga resultatet ska ge en rättvis bild av det hela.
Men jag blev mycket glad. hennes "sjukdom" har inte med att hon ser dåligt.

Nu kan jag börja jobba på ett annat vis.

Det är beslutat att Helga kommer INTE gå i avel.
Men jag vill ge henne en chans till bra liv här hemma då hon ALDRIG kommer att omplaceras.


Kommentarer
Postat av: Elin

Kämpa på. Vi håller all tummar vi kan =)

2011-05-02 @ 15:42:01
URL: http://www.varghund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0