STULEN!

Det som hände mig i går har jag faktist lite svårt att greppa..  Min Turbo bil blev stulen i går!

Jag lämnade min bil kl.05:30 i går morse efter jobbet. låste som alltid och kollade dörrarna.
Jag skulle hem till Anna & Emma i går för att trimma Hera, men när jag kom ut till garaget kl 16.30 så var bilen puts väck.
Jag trodde först att jag hade börjat bli senil och gick längre in för att se om jag kanske ställt den någon annanstanns.. men icke den e väck.
Ringde POLISEN men det var kö på 28 min.
Så jag gick in ville inte vänta så länge i mobilen, medan jag gick in ringde jag Anna och sa att jag inte kom.. jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.

Väll inne fick jag prata med en underbar trevlig Polis som lotsade mig igenom anmällan och skrev upp allt som jag hade i bilen... Blev en hel del hade mycket hundsaker i bilen.
Sedan pratade jag med mitt försäkringsbolag.. och de gav mig många bra råd och tog emot anmälan.

Så nu får jag vänta om de inte hittar min bil innom loppet av 30 dagar så ersätter bolaget vad de anser är skälligen för bilen...

Tog foto på platsen där min bil stod ...inget glassplitter, och den står ganska långt in i garaget som man måste ha nycket till för att komma in och ut ur!

Men jag vill helst ha tillbaka min bil så om ni ser den kontakat Polisen 114 14

Lite uppgifter om bilen
.



Reg nr : AXO 464

Utsidan:

Silverfärgad. har rails och takräcke. En silverdrake på bagage luckan (som e en tvärhand hög) 2 st klistermärken på huvud av Irl.varghund.
3 Xtra ljus, 2 blå och en vit (de vänstra är lampan trasig i) Solaplexusskivor runt om. Lite skrapmärken vid spolen.
Bilen är lågställd, Italien import, gått ca 19000 mil.

Inne i bilen fanns:

3 hund fällar + 1 stor madrass,
2 helt nya Royal caninstolar (röda)
1 st hundhage svart/silver (relativt ny)
2 hundskålar + hink, rosetter, hundkoppel.
2 st Kartböcker
1 silverfärgad verktygslåda.
realtivt ny CD spelare
4 st CD skivor
1 st helt ny Ljudbok "Mörkrädd"
Startkablar
Galler till fönster.
2 st mobilladdare
1 st gallers om separerar förardelen med bak.

Snälla har ni sett eller hört vad bilen finns kontakat polisen 114 14  sågs senast i Kållereds garage 110530.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0