Tisdag men det känns som Torsdag

I dag är det Tisdag men det känns som Torsdag.. jag önskar verkligen att det vore Torsdag ..

Är trött på att veckan sniglar sig fram.

Lava har fått ett sår i såret, ett av stygnen var inte borttagna så de har legat och irriterat, nu e det borttaget så jag hoppas verkligen att det läker som det ska.



Sota är som Sota är.. en underbar huligan, lite trött blir hon när det är sol ena dagemn och skittrist väder nästa.



Och Helga då .. jo min underbara lilla tjej har lugnat sig och hamnat i nya hjulspår, jag har börjat ställa högre krav på henne, är det nej så är det.
Jag är nästan lika "tuff" mot henne som jag var på Vilda... och jag har sett resultatet, det behövdes.
Även Sota är bestämd mot Helga... man kanske ska lyssna på de äldre ;-)

Snart ska jag bege mig till träningen! Hundarna får en vilodag i dag!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0