Onsdag med lite inslag av tisdag!

I går hade jag rasande energi över och det hade Helga med så det blev cykel tur nr 2 på schemat. (cyklade förra veckan första gången)
Först i början hade hon mycket att hålla koll på men efter hand så blev hon bättre och bättre, när vi var på topp vände jag hemmåt så allt avslutades på det absolut bästa sättet.

Även Lava fick sig en tur och hon hade som vanligt skoj,, ömson galopp och tävling och ömson trav.
Den där guld gruvan är så bara skön!



I dag så var det tänkt att jag skulle träna men jag mår inet 100% ok.. går och nyser och har huvudvärk.
Så det blir att ta hundarna med upp i skogen.
Funderar på att dela upp dem då Sota är lite trött och hängig... bara det inte är något allvarligt...



Vi får se.. hon kan ju behöva egen tid..

Men Helga & Lava måste få röja av sig... det är ett faktum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0