Lördag - Måndag

Oj oj jag hunnit med en hel del.

Lördag: Wictoria med Igor undrade om vi kunde ta en tur och mycket riktigt så gick vi en långis på ca 2½ timme.. Jag hade bara Lava med mig och det var underbart.
Självklart var kameran med. (bilder kommer strax på hemsidan)

Söndag: Mått dåligt under natten och kände mig sliten. Men en skogspromenad med Sota & Helga hans med.
Det var samma dag som man vrider fram klockan 1 timme.. kändes konstigt att "förlora" en timme *haha*

Måndag: SOLSKEN!!!

Många promenader i olika former, känner mig lite sliten men så mycket bättre.
Sota och jag gick många egna promenader... hon e så matte kär nu...

Tog en cykeltur med Lava .. hon var så seg..absolut inte som hon brukar.. hum blir att ta det lugnt i väntan på något.

Tog även en cykel sväng med Helga och det gick kanon, hennes domedagsprofet verkar ha tagit "time out"  hon är sig själv *hurra*

Fick även reda på i dag att Lilla Iriz som blir på fredag 1 år började sin väg mot vuxenvärlden, ja hon började sitt första löp. haha lilla sessan börjar bli stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0