Gyllene.

I går vägde jag mig efter träningen och vågen stannade på 96.5 kg .. den vikten var länge sedan jag var på..
även om det var "den tiden" i månadern och jag ökar lite i vikt så känner jag mig grymt stolt!
Nu har jag bara ca 11 kg kvar innan jag är nere på ett MÅL = 85 kg. och därifrån får jag ta det som det kommer.

I går delade jag upp promenaderna, tog Helga & Lava först och ja de såg både rådjur och harar, de är så roliga studdsiga och helt galna på jakt.. funderar på att kanske testa LC med Helga nu på söndag .. jag får fundera lite på det!

Efter tjejerna så tog jag bara Sota.. i bland behöver man egentid med den "saktsaliga" men hon var allt annat än saktsalig i går.
Studdsade, for omkring men hon jagade inte hare eller rådjur.. tittade bara... men katten som kom utrusade framför näsan var ett möjligt mål.
I bland känner jag.. tänk att hon blir 5 år i Juli.. det e ju den gyllene åldern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0