Fredag!

Äntligen fredag och bara 1 dag kvar att jobba.......jag har inte haft ork att uppdatera hemsidan eller bloggen nu det sista eftersom det händer en hel del i mitt liv.
Men jag ska ta tag i det till helgen.

Lavas sår läker som det ska , hon är mer vild än tam och förstår inte varför hon inte får dönar loss med de andra utan bara är förvissad i koppel.
Hon anser nog att matte är pest då hon inte får jaga rådjuren eller grannes katter...
Snart mitt hjärta får du göra både och.

Sedan hatar jag "den där tiden i månadern" som alla kvinnor får.. jag går alltid upp ett par Kilo. *suck* det är så frustrerande det är som att backa 2 steg... gggrrr
Jag har haft en fudnerare och ska fortsätta med VV metoden (den åldrande) och träna 4 ggr / v. det ger nog med sig till slut.
Skynda långsamt är ett bra motto... men det är frustrerande man vill ju igentligen bara knäppa med fingrarna och vara klar. Men men det tar den tid det tar .....

UPPDATERING!
Efter ett långt samtal med min c. så inser jag nu att jag har igentligen gått ner i vikt -1 kg .. *tummen upp*
Jag sak fortsätta äta min mat men inte Potatis, Pasta och ris.. mina 3 NO NO..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0