Så liten men ack så söt!

Klanens minsting vägde vid födseln 420 gram i dag väger hon nästan 1000 g.


foto: Varghund.com

Hon går under namnet 1: an eller Lilla Lilla.. en envis och ganska egensinnig tjej redan och hon har inte ens öppnat ögonen än. *haha*

Jag är så glad i alla mina valpar och de nya valpköparna... supermänniskor som jag e så glad i.

I dag är det midsommar och jag är hemma.. och njuter i lugn och ro.. det är störtskönt att traska runt i mjukiskläder och se på film.. medan man myser med valpar och torkar bajs *haha*

Jag hade lovat att uppdatera nya kort men nja jag orkar liksom inte .. får ta tag i det i morgon i stället...

I går hade vi besök av Elin & Christoffer... den som var mest lycklig över besöket var nog moster Sota.. hon bara älskar Christoffer..... det finns ingen annan när han är i närheten... inte ens matte *haha*
Hon e för skön Sota.. hon har frågat Lava om lov att titta och snosa på valparna från andra dagen och ja Lava har accepterat detta men hon får INTE kliva in i valplådan.

Tänk om 8 veckor lämnar de små mig för sina nya hem.. hehe jag börjar ju redan nu snyffta... hum är jag kanske lite trött ? 

Nu ska jag utfodra de stora innan jag bege mig i kast med film nr 2 som heter 
I spit on your grave... hehe ingen lämplig barnfilm men dock allt en skräckis.. 

I morgon ska far hjälpa mig att sätta in grindarna, sedan är min bil klar...-hundbil- 

Jag har förresten blivit klar med fodervärden till hanen.. en supergo familj som redan har vargar sedan innan. 
Känner mig trygg att överlämna honom där. 
Jag har funderat lite på den sista tiken som ännu inte har något hem... jag står i tankarna att ev placera ut henne också på "halvfoder" man vet ju aldrig vad som kan hända med "hemma" hunden.. 
Men som sagt vi får se vad som händer....

Nu reste sig Lava .. dax för mat..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0