Drakarnas gäng!



Mina små varghundsdrakar...  Nu är de bara 3 dygn gamla men väldigt mycket go i....
Jag är så stolt över dem..

Jag har fått svar från alla valpköparna utan 1, så jag vet inte om jag har 1 flicka kvar eller ej.
Letar fortfarande fodervärd till en av pojkarna då de som var tillfrågade blev tveksamma ...längre fram i tiden kanske...  hittar jag ingen värdig så blir det bara att stanna kvar i mitt namn.
Medan resterande är reserverade.

Lava är fortsatt duktig mor, så duktig att jag kan sova i sängen bredvid... den enda nakdelen är att Lava har fått för sig att hon ska ha frukost kl 01.30, 04.10 och ja sin normala tid 5-6.
De är bara att gilla lägget och säga till henne att ligga.

Sota håller sig nära och tittar till Lava & valparna... Duktig moster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0