Tält dilemma

Jag har ett sådant här tält -Turbo tent- fast ett grått.



Jag är jättenöjd med det men .... just det MEN de är lite för litet... så jag har tittat vidare.. och hitta detta
Jag kommer inte sälja mitt TT utan ha det i reserv!



Ett Arion tält som är 3x3 men jag var inte nöjd ändå... jag vill ha ett pop upp tält, där allt är i samma.
Så jag ska sälja detta tältet!!! Tältet är SÅLT!!!!


Så tog jag mig i kragen och beställde ett Hansagårds tält ett grönt 3x3 m



Det kom i dag och jag satte upp det ganska omgående.
Jag e supernöjd.. stort och bra, men jag e la inte säker på om det är super regn tätt men de får la jag chansen att testa under nästa år ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0