Drakarna är roliga

Mina valpar är roliga man vet aldrig hur de väljer..
Visst det står på min hemsida att jag väljer men det är ju sanning med modifikation.. det är igentligen mina valpar som väljer.

Ta bara detta med "Brutus" hane 1.
Tanken var att hans namn skulle bli Arthur och flytta till en underbar kvinna.. men när de kom på besök så sa han Nej hon är inget för mig och vägrade prata med henne...medan Iza -tik 2 den som jag ev skulle behålla hemma... valde henne med hull och hår.
Så det fick bli hon som blev hennes.. om ni förstår ...

Sedan har jag faktist folk som inte kan ta ett nej för ett nej, och beteer sig som en toker och kommer med mycket underliga anklagelser även om man ger en vettig förklaring till varför det blev ett nej.

Det är ju faktist jag som beslutar vart mina drakbarn ska hamna och jag gör ju det viktigaste för dem och för mig!


Detta är  -Idun-  klanens minsting!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0