Kan man älska en sådan här mindre?

Iza är min vimsa/virrvelvind, hon drar fram som en liten orkan.. det märks med andra ord när hon har varit framme och grejjat.



Hon är påhittig och har alltid något hyss för sig...
I bland liknar hon en varulv



Men inte kan man älska henne mindre för det !!

Idun är min lilla ögontjännare. Vill vara alla till lags.

 

I bland går det bra ibland går det mindre bra men hennes hjärta är av guld och inte glass.

Någon större älskvärd liten vimsa får man leta efter.



Jag bara älsakr mina mini drakar.. men den som äger mitt hjärta mest är deras ömma moder som ser till att blanda lek med allvar och hålla dem kort men ändå löst.
Min älskade Lava som har en räv bakom varje öra.



För gammal för lek är man aldrig ....

Ha en skön helg det ska vi ha och vi laddar inför 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0