Den årliga julpromenaden och lite annat.

Börjar med det som har varit.

Var på SKK utställningen i Älvsjö den 11.. det gick sisådär ingen titel men vad tusan gör det när man har 2 hundar som tyckte det var skoj och sköte sig exemplariskt?
Både Iriz & Lava fick Exc. och 2½ rader av kritik haha.

Sedan den 16 så blev hela S-kullen 6 månader. Grattis mina små odjur ♥





Och i lördag var det äntligen dax för den årliga Julpromenaden & julklappsbyte.

Träffade upp Elin & Christoffer, Wigge & Iriz.
"Lilla" Iriz blev glad över att se gammelmatte så det var en del gosande innan mina 3 dårar kom ut.
Lava kopplade greppet om "klanen" och vi gick i väg.
Efter ett idiot utbrott på Iza så kändes allt ok.
Hundarna fick vara lös en och en och sedan några i hop.
Iza fick vara lös i hop med Iriz och de där två är stöpta i samma form haha...
Idun drog ner tempot och ja tempot blev väldigt lugnt när hon var lös med de stora.

Som alltid går tiden fort och det var dax att åka hem med väldigt trötta hundar.

Byte julklappar och ja Wigge trodde nog allt var till honom för han "räknade" in dem och ville öppna redan nu.
Men han får allt vänta till julafton.

Sa hej så länge och åkte hem för att stycka upp grisen med far.

Och 4: de advent kom ....
Mor gick med på en promenad upp till Kyrkogården där vi tände ljus på min broders grav.
sedan avnjöt jag en mycket LAT dag inför årets hektiska vecka...JULVECKAN.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0