Blandade känslor.

Denna julen närmar sig med stormsteg ... de är bara 4 dagar kvar. 
Och jag har väldigt blandade känslor.

Detta blir min första jul på 5½ år utan den som ägde mitt hjärta... nämligen Sota. ♥


Sota 2006


Sota 2011.

Oj som mitt hjärta värker efter henne. men ändå är jag väldigt lättad -som sagt var blandade känslor-

Sedan saknar jag en liten tjej till som jag förlorade i början av sommaren.. Helga


2009


101220.

Men jag är ändå glad över vad detta året gav mig.
Nämligen Lavas döttrar Iza & Idun.


Iza


Idun

Och glädje över att ha kvar Lava.




"God Jul" på er alla och krama era drakar lite extra. Minns att de har en drakes hjärta med glädje och modighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0