Kan man annat än le?

Lava är en verklig stor livsnjutare och värme njutare.
Häromdagen fann jag henne inpå elementet som fortfarande gav mycket värme i från sig.
Magen upp i vädret och hon stor njöt!



Det är nästan så jag har lust att krypa ner bredvid henne.

Sedan har vi min lilla tjuv Helga... haha
Var i källan i helgen och plockade i ordning lite och gick igenom de gosedjur jag har sparat och kan använda till valpar.
Helga körde ner näsan och rumsterade om i lådan och fann ET.
Honom stal hon och in i sovrummet och låg och myste med honom.



Hon är så rolig ...

Så har vi fröken Sota som jag är just nu ganska allmänt trött på... hon är i sin sista vecka av skendräktighet. denna gången har hon faktist överraskat mig med att äta ordentligt fram till i helgen.
Nu piper hon, bäddar ÖVERALLT och tvättar både Helga, Lava och mig.
Lava blir sur på henne med all rätta, hon kan själv städa sig...
Måtte de snart gå över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0