Ett par riktiga jobbiga dagar

Förra veckan slutade absolut på värsta sätt...min lilla Helga var/är sjuk.
Som alltid blir jag full av oro och besöket hos veterinären blev ganska ledsamt och stressat både för mig och min underbara Helga.

Helga är inte ok... jag kände det på mig men jag kunde inte sätta fingret på vad som var galet..
Ett tag var de så illa att avlivning var i tankarna...vad är bäst för Helga.
Men jag valde att söva henne i dag för att kolla igenom vad felet kan vara...
Hon klarade narkosen kanonfint, hennes hjärta och vilja är stark..

Jag fick posetivt svar dock är det fortfarande illavarslande men hon är fortfarande med oss och ska vidar undersökas då skall även hennes ögon kollas. (vad som är galet med henne kommer jag inte lägga ut i bloggen)
 
Jag har absolut den bästa veterinären, en underbar människa som också är uppf. och förstår mina tankar/oro och känner mina hundar (fast de är så sällan hos veterinären)



Jag vill ge alla mina nära och kära som har lånat ut sina öron under min oro.. TACK ni är guld värda...


Kommentarer
Postat av: Therese

Lykke til med Helga, håper at alt går bra. :-)

2011-04-28 @ 19:25:48
URL: http://www.123hjemmeside.no/irskulvehund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0