En dag i solen.

I går var det så underbart, våren hade äntligen kommit med full styrka och det kändes.
Plockade med mig alla 3 upp till fotbollsplanen i skogen (Ishallen)
Det enda stället jag kan släppa Lava på nu när hon löper.

Först ut i leken var Sota som rejsade med tenisbollen ett tag men den leken varade inte länge.. hon tycker inte det är skoj att leka själv.



Sedan fick Lava & Helga leka och där gick det undan...



 tills de upptäckte tennisbollen och ett ha begär kom över dem.. haha de är boll tokiga.
Så det blev en del rundor med bollen och hopp och studds.

Det var redan +15 grader i solen och det tog faktist ut sin rätt på dem.

Efter en stund fick bara Helga gå lös då hon kastade med bollen och studdsade lite.
De andra två låg i solen och myste.. jag med ..

Jag är ganska glad att vi höll oss i inhägnaden då det var MÅNGA vandrare med packning på leden.
En del hade sina hundar lösa och ja de var inte direkt lyhörda.

Jag fick till slut till den oblikatoriska gruppbilden.. denna gången var de ganska svårflörtade *haha*
men skam den som ger sig.



Kort sagt vi har haft en supergo dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0