Lite uppdatering!

Helgen på Gotland var underbar vilket ni kan se om ni går in på länken

 http://www.dragonlights.se/gotland2010.html



Min kamera gav upp efter ca 2 dygn pga av att batteriladdaren dog resterande kort fick jag låna av Elin, jag plockade bara ett fåtal så om ni vill se mer underbara kort går ni in på www.varghund.com Tack Elin!

kollade upp vad en ny batteri laddare skulle kosta till min kamera ... runt 800-900 kr ... jag fick lite chock men så snubblade jag över en "FYNDHÖRNA" och hittade exakt likadan laddare för endast 149 kr.. det var som hittat och nu är den beställd.

Under veckan har jag jobbat och jobbat, och i lördags var det dax igen.. ingen utställning men en liten träff.
Vargarna bestod av Sota, Lava, Helga, Wigge, Iriz & Igor (som inte tillhör min klan men är välkommen på varghundsträff ändå)
Vi grillade och hade som vanligt skoj med snatter och snatter.
Kort kommer så snart Elin orkar ♣



Helga sänder en hälsning till alla syskonen och hoppas de mår bra nu när Hösten har gjort sitt intågande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0