En lång och nervös väntan

Så blir väntan ännu längre och nervösare... i jalla fall 2 dagar.
Jo jag ska ju till veterinären med en av tjejerna i dag Onsdag och de ringde i går och sa *Han e sjuk du får en tid på fredag istället*
Jättegulligt av dem att ringa och ordna tid så fort men var han tvungen att vara sjuk just i dag och nu?
Så nu blir det att vänta ytterligare 2 dagar ... nervöst väntande .. jag vill bara ha detta gjort.

Genom att det inte blev veterinären i dag och solen var så otroligt varm och det är vackert ute så begav jag mig upp till Ishallens fotbollsplan mitt i skogen.
Dax för monstrena att få göra av med lite energi.

Först ut var Helga & Lava som hade så jäkla skoj..  jag bara älskar att fota deras vilda lekar.
Lava leker så fint med henne visst bossar hon och bestämmer men i bland ser jag att de byter så det blir Helga som får bestämma, visst de stunderna går fort över då hon min lilla 11 mån är lite maktgalen *fniss*.





De har verkligen skoj i hop men även Lava kan bli lite het och vill bestämma för mycket då tar jag fram tennisbollen och gör avledande manöver.. Funkar i alla lägen.. dessa hundar och deras tennisboll.

Sedan byte jag då Sota inte får leka med de andra två.. de kör inte samma spelregler.

Sota fuskade i dag, jag hann knappt koppla loss henne innan hon drog gärnet och verkligen hade skoj.



Jag hade det inte så lätt att hänga med hennes vilda svängar, men lycklig var hon och det värmer mitt hjärta.



Ingen kan vara så lycklig som Sota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0