En kväll i skogen.

I går kväll var jag väldigt rastlös och kände att jag var tvungen att komma i väg en sväng.
Plockade med mig både Helga & Lava medan Sota fick stanna hemma hos min lilla mor och vila sig, körde upp till Ishallen och började vår vandring. Kl var då 18.00

Tjejerna var lösa från början och deras lekar var ganska vilda i början men efter hand insåg specillt Lava att det kanske vore bra och spara på energin då matte är uppladdad för en LÅNGIS!
Medan lilla Helga var totalt anningslös som alla flickor är i den åldern.
Hon for omkring och försökte få i gång sin kombatant hehe.. i bland fick Lava skutt i kroppen och då hängde inte Helga med *haha* Lava är snabb och mycket grasiös.

Mitt i skogen stötte jag på ett litet gäng som är ganska giftiga men ack så vackra...



Tänk vad naturen kan skapa..

Vi gick på vandringsleden mot Horsika och ja det tog sin lilla tid.



Båda tjejerna drog ner på tempot när vi kom upp på en höjd där solen sken så vackert...
det fångade in Lava i dess glöd ♥



Medan lilla Helga tog snabbt en pause på en sten...



Efter halva vägen mot Horsika så vände vi .. Himlen verkligen glödde och ja det kanske var dax att ta sig hem.



Jag behövde verkligen den här promenaden för att rensa ut vad som hade samlats i kroppen (vad det är kan jag ta en annan gång) vi var hemma igen kl 20.00 och då tog jag en sväng med Sota som var gansak studdsig.
Jag bara älskar mina hundar och de underbara de ger mig ♥ vad hade man varit utan dem?

Kommentarer
Postat av: Mia Sjödahl

Åh vilka vackra bilder. Ser ut som om ni bor på ett vackert ställe. Jag kan bara hålla med angående vad man hade varit utan hundarna. Ser alltid fram emot att komma hem och mötas av en överlycklig studsade hårboll i hallen. Spelar ingen roll hur du mår då man blir alltid glad. //mia sjödahl

2010-09-10 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0