Är ordningen återställd?

Iriz e hemma hos sin familj nu och vardagen återgår till det normala för oss....
Trodde ja jag .. min egna "lilla" Helga beslutade i dag att mat det kunde de andra få eftersom hon minsan inte tänkte äta.
Om det beror på att Iriz har åkt hem eller vad har jag ingen aning om, men mat är inte gott i dag.

Sota njuter av att vara sig sjäkv i gen vilket märks då hon hoppar jämfota och grejar ute, hennes löp började i går och nu har hon fått för sig att allt är skojigare än vanligt!.
Lava är inte riktigt sig själv än, bantningen har börjat och ja det är jobbigt!
 
Om vädret är ok i morgon ska jag bege mig upp i skogen och ta en sväng ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0