Är man huligan så är man.

Tiden för Sotas vett. besök är framskjutet en vecka, ska gott att ha det "ur vägen" innan Gotland.
Men det kan bli på både gott & ont, men då får jag veta i jalla fall.

Lava njuter av att bara vara visst tycker hon det är trist att banta men vi alla har vårat att göra, tänk om jag bara kunde vara lika duktig med mig själv ;-)
Hade jag inte kollat henne i måndags så hade jag verkligen på allvar trott att hon var dräktig men men that´s life.
Nya tag nästa år då ska jag även satsa mer på utställningar och spår.
LC har vi liksom lagt på hyllan då jag hinner helt enkelt inte med det, först har de knappt några tider och ju väll när de har  tider så  passar de inte mig med tanke på mitt jobb :-( *jättetrist*
Ska inrikta mig mer på spår och göra sådant som e skoj.

Helga är värre än värst, far omkring som en vildvittra i kopplet, glömmer av kommandon och det nya är under träning (specillt upptsällning) är att stå och hänga ....som sin kära moder ♥
Men som alla säger är man huligan så är man.

Mitt konto på FB blev kapat häromdagen så jag har kämpat att få ordning på det och det verkar vara på god väg.
Inga konstigheter i dag inte.
Håller även på att föra ner ALLA kort på CD... att jag aldrig lär mig att göra det omgående.. så typiskt mig.
Stoffe ska få ta hand om min dator nästa vecka medan jag & Elin drar till Vindarnas Ö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0