Grill dag i Vättlefjäll

Träffade Elin & Christoffer för tur och grilldag i vättlejäll. Vilket mycket väll behövdes.
Hundarna blir som tokiga när man ser välkända ansikten och ja Iza tyckte nog Morbror Wigge var lite läskig i början. Men sen var det han och hon mot hela världen.

Vi gick till grillplatsen där vi blev kvar, vi hade först tänkt gå runt sjön men med 2 gamlingar i gänget som börjar bli lite stela så ville vi ta det lite lugnt och vem behöver inte njuta av stillheten i bland ?
 

Christoffer tog som vanligt hand om elden.. han är en jäkel på det !
 
Mina hemma tjejer har superkoll på grillen och korvarna.
Fröken Iriz, ja hon höll koll lite på allt.
Lilla Iza var ofantligt vuxen på denna träffen. skällde inte på folk som kom och gick. Jag är glatt överraskad att hon har mognat så. '
Idun ja idun är idun. en stor gråsten som bara är så go. När hon fick vara lös var hon både högt och lågt, hoppade rätt upp på enbrygga som var högt upp. Trodde aldrig hon skulle fixa det men hon bevisade mig fel.
Wigge (eller vingmutter) goa struttiga pojken som fick för sig att bjuda upp på lek med alla tjejer, men han fick nöja sig att strutta runt själv och göra lite hop.
Lava ja hon njöt mest att få vara antingen I Elins ficka där det fanns frolic eller vid Christoffer med korvarna.
I bland har jag svårt att se henne som 6½ åring

Efter 6 timmar i skogen med allt de som tillhör kom jag hem, trött sliten och väldigt nöjd.
Tack Elin & Christoffer för denna dagen. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0