Nu har jag varit så där slarvig igen.

Jag lovade att bloggen skulle uppdateras men jag har faktist inte haft energin till det.
Det händer som alltid väldigt mycket hos mig.

Iriz (Ice Crystal) är inplanerad för parning till Hösten 2013. Hanen är vald och mer info om den raringen kommer sedan.

och Idun (Skogs Stjärna) planeras parning på 2014.


--------------------------------

Vi har hunnit med 2 Utställningar sedan jag skrev sist

Den första var i Köping SVVK/Ö 130317 Domare: Timothy Finnely

Det gick så där för tjejerna men min pojke Zimson (Stormhatt) gick det riktigt bra för bara han lär sig att stå lite lite stilla ;)

Zimson (Stormhatt)   EXC 2 CK BH 4 R-CERT  ---> Grattis Anna & Micke
Iza (Silver Tistel)       EXC 3
Idun (Skogs Stjärna) VG
 
Den andra var i Malmö SKK/S 130324 Domare: Ann-Christin Johansson
 
Gick det faktist bättre.

Zimson (Stormhatt)   EXC 1
Iza (Silver Tistel)       EXC 1 CK
Idun (Skogs Stjärna) EXC 2 CK

Så stolt över mina små drakar.



Zimson (Stormhatt) den stora svansviftaren -alltid glad



Iza (Silver Tistel) inte lätt att stå still när domaren har godis och speciellt bilar ;)



Idun (Skogs Stjärna) min lilla grå som är inet så liten, Tack Anna för att du hjälpte till att vissa henne.
 
--------------------------------
Självklart har jag ju hunnit med en väldans massa skogs promenader och turer ut med mor nu när solen börjar komma fram.



Lava vakar över mor !



Att syskon alltid ska ha så mycket att "säga" varandra under sina vilda lekar.



Lava. Min vackra blivande 6 åring. En naturlig stolt skönhet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0