Nu har det hänt så där mycket igen,

Jag hinner inte alltid uppdatera men jag gör så gott jag kan.
 
Iza (Dragon Light´s Silver Tistel) klarade sitt sista licenslopp och är klanens första LC licensierad.
 
 
Sitt sista licenslopp sprang hon med Hjorthundar.
 
 
Idun (Dragon Light´s Skogs Stjärna) skulle också ha blivit klar om inte olyckan var framme, hon fick ett klobrott så det vara bara att ta bort klokapseln och låta henne vila.. men det finns tid för henne också.
 
Några dagar jag gått sedan Iduns klobrott och i dag då solen sken så kände jag att vi bara var tvungna att bege oss ut, all snö är nästan borta vilket är underbart.
linda Iduns tass med stödbandage och socka samt stöveln, och sedan bege sig i väg.
Jag kan inget annat än säga att lyckan var total då hon fick skutta runt i sitt egna tempo och bara få vara Idun igen .
 
 
 
Idun (Dragon Light´s Skogs Stjärna) 19 m.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0