Äntligen Fredag!

Äntligen äntligen & åter igen Äntligen ...är det FREDAG!

I går blåste det ta mig tusan värre än värst, hundarna gillade det men det var så trist eftersom ena stunden var solen framme för att i nästa försvinna..
Korten jag tog i går blev ganska ok inte super bra men ok..

Helga & Sota fick leka i hop och ja de har som alltid skitskoj.
Visst Sota talar om vart skåpet ska stå men jag tror inet hon menar det helt ut ....



Och min underbara Lava då som fick vara lös under mycket stränga premisser,....


Ögon att drunkna i !!



Det blåste en hel del under hennes lek med tennisbollen men på något sött lyckades hon varje gång fånga den vilt flygande bollen..

I dag blir det åter igen träning med Helga..
* Fotgående
* Sitt
* Stanna
* och inkallning med visselpipan
blandat med lek.

Jäklar vad smart hon är den lilla tjejen. mycket lik sin mormor Vilda...

Annars ska jag bara ta det lugnt, uppdatera hemsidan (kanske)

Ha en go helg alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0