Flygande tänder

Lilla Iriz på 4 månader ömsar sina gaddar ganska friskt nu. (här är bara 4 st - de jag har funnit)



Jag hittar dem både högt och faktist i min säng med.. hur de kom ditt har jag ingen aning om .

Jag har även kommit på både henne och Helga att GRÄVA i märgbenslådan och låta som grävlingar. *hehe*

Nu på natten har det ÄNTLIGEN sjunkigt in i Iriz att under jobbets timmar så gör man bäst i att sova medan matte kör annars får man Helga på sig som har tröttnat lite på sin kusin när man ska sova.

I går var ett så pissetråkigt väder så det var bara korta promenader, typ skogen runt .. ingen kamera med.
Men jag fick ett underbart kort på lilla Iriz sovande på mattan som ett S.



Valpar kan ju verkligen sova på de mest underliga sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0