Mina underbara hemma tjejer

En drake eller 3 det kvittar jag älskar mina tjejer ändå.
 
Jag har varit ganska täppt i näsan och lättare förkyld i början av veckan men det har löst sig ändå, visst orken att trimma hundarna till Västeråsutställningen nu på lördag har försvunnit totalt och ärligt talat ligger jag 3 hela veckor efter mitt schema så det får gå som det går.
Efter den 12 Maj så kommer Iza ändå bli nakenvarg för jag får absolut ingen ordning på hennes päls och på LC behövs inte pälsen *haha*
 
Veckan har varit full med skogen och regn.... regnet hade jag önskat att vi slapp men det ska ju ner så vi får VÅR.
 
 
Iza samlar då på sig det mest underligga i sitt skägg.
 
 
Idun har nu börjat äta BIOTIN och LINFRÖOLJA (de andra två äter det med) för att stärka sina klor så nu hoppas jag på mindre frasiga klor.
 
 
Min vackra drottning Lava har börjat hitta på underliga ting när vi är ute som att tvärstanna och vägra komma om hon inte får en godis, i bland har jag inget med mig så jag får snällt gå och hämta henne. För att lura henne låter jag bli om jag inte vill ha en tjurig hund hela kvällen och resten av veckan.
 
Jag har redan lagt ut parningsplanerna för Iriz och Idun , men jag sitter och funderar på Iza -vem ?


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0