Besök.

Även om det inte blev någon regelrätt kennelträff pga av avhop/sjukdomar och regnet så kom Annika med Lovis ändå på besök.
 
Jag älskar när mina "valpar" kommer hem och hälsar på.
 
När de kom gående på gatan upp så roppade jag på  Lovis i fönstret och jäklar vad bråttom hon fick in, hon visste exakt vart hon hörde hemma.
För att inga olyckor eller annat skulle hända så fick mina tjejer vara i sovrummet med grinden för så Annika och Lovis kunde lugnt komma in.
 
Lovis hälsade på "mormor" och "morfar" och åmade sig i deras ompysslande innan hon beslutade sig för att våga fram till mina 3. Lava brydde sig föga medan Iza lätt och Idun ja hon är bara Idun.
Men som alltid lugnar det ner sig där med.
 
Efter en stund tog jag ut Lava så hon fick vara med i köket, lite stel var hon och tyckte att dottra skulle anpassa sig vilket hon gjorde.
 
 
Efter en lättare fika så plockade vi på oss och gick ut i spöregnet, Idun gick med Anniak och Lovis.
Medan jag tog Iza och Lava.
Vi blev ganska blöta innan vi ens hade hunnit halvägs in i skogen men skam den som ger sig, i skogen fick de skutta av sig 2 och 2. Iza med mor Lava och Idun med Lovis.
 
Sedan gick vi hem och jag bjöd på lunch och vi pratade länge och om mycket som alltid.
 
 
Alla tjejer gick i hop utan problem, Iza och Lovis försökte tom. på att härja i hallen men polisen Idun tyckte inte om det.
 
 
Men som alltid går tiden extremt snabbt när man har skoj och Annika och Lovis styrde sig kosa hemmåt.
 

Tack Annika för att du kom förbi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0