1 år går så vansinnigt snabbt

I dag är det exakt 1 års edan min underbara Sota (SeUch Dragon Light´s Zoheret) lämnade mig.
 
 
Det har varit ett tufft år utan henne, både jag och Lava har varit stundtals vilsna men vi har lyckats ordna upp det på något vis.
 
Tänk att de sätter så djupa spår i ens själ.
 
 
Jag ser Sota i hennes dotter Iriz (Dragon Light´s Ice Crystal)
 
 
och i hennes syster döttrar Iza (Dragon Light´s Silver Tistel) och Idun (Dragon Light´s Skogs Stjärna)
 
 
Sota hon gav så mycket kärlek till alla.
 
 
Saknar dig hjärtat mitt och jag vart du är vi syns längre fram i framtiden.
 
 
 
I ONLY WANTED YOU!

They say memories are golden
well, maybe that is true
I never wanted memories
I only wanted you.

A million times I needed you
A million times I cried
If love alone could have saved you
You never would have died.

In life I loved you dearly
In death I love you still
In my heart you hold a place
No one could ever fill.

If tears could build a stairway
and heartache make a lane
I`d walk the path to haven
and bring you back again.

Our family chain is broken
and nothing seems the same
but as GOD calls us one by one
the CHAIN will link again.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0